tiistai 25. elokuuta 2009

Kevyempi kuin 17 vuotiaana nyt..

Pyöräily on mukannut minua ihmisenä ja jopa kroppaani.. Olen kevyempi kuin 17 vuotiaana=) Nyt painan 81kg. Mainittakoon että junnuna laitoin 6,7litraa minuutissa happea matolla.. vaikka harjoittelu oli vasta tulossa oikealle tasollensa ja paino oli 85kg..kun vielä satsasin hiihtoon=) Penkki sillon 110kg. Sm 2005 olin Vuokatissa 10. sm 10 pertsalla ja pitkien matkojen voittaja Suomessa ja olin ehdolla b Maajoukkueeseen Suomessa muitakin voittoja oli hiihdosta.. Sen jälkeen päätin kuitenkin satsata pyöräilyyn olihan jo sm hopea minulla temposta ennen Helmistä ja Veikkasta! Se laittoi pyöräilyyn motivaatiota=) Nyt ei ole rintalihaksia juuri ollenkaan,ruotoja vaan entisestä=) Kädetkin on noin 4cm ohuvemmat! Ja painoa 5kg vähemmän kun ei ole noita lihaksia turhaan roikkumassa tangolla=) Laji muokkaa ihmistä ja pitää tietää vaan mitä haluaa, niin hyvä tulee jos tulee=)